Какво направихте с Елените?!?!


Когато стартирах блога си обещах да не критикувам чужди работи и да не пиша за неща,който не харесвам. Наистина искам да се фокусирам само върху хубавите и положителните неща в света на архитектурата. Но наскоро разглеждах личните си снимки и попаднах на едни, които бях направила в Елените миналото лято и реших, че трябва да ги споделя. Тези, който са разглеждали блога ми знаят, че има текст на български и английски език, само дето този път не желая да го преведа на английски, защото наистина ме е срам от това, което показват снимките и не искам да представям България по този начин! Незнам кои са архитектите и инвеститорите на тези проекти, обикновено правя проучване, но този път просто НЕ искам да знам кой са тези хора! Ще се въздържа от коментари! Enjoy it!

2 responses

  1. Застроиха, държавата е залят с бетон. Незнам дали знаете сега ги хродават защото туризмът ни не е на ниво и хотелите на снимките стоят празни.

    Like

    02/02/2012 at 12:41 AMFeb

  2. Стефан Баласчев,за съжаление е така 😦 Аз лично не бих отседнала в нито един от тези хотели,по простата причина, че пропорциите са им толкова неподходящи спрямо околната среда, че направо ме плашат с тези гигантски размери. Да не говорим,че изобщо не е помислено за градоустройството на селището и уж е завършено, пък изглежда все още като строителна площадка. Иначе Св.Влас изглежда доста добре според мен…на фона на Слънчев бряг и Елените, които са около него 😉

    Like

    02/02/2012 at 12:41 AMFeb

What is your opinion?

